Athar A. M., Patki S., Hartwig S., Dilger K.;
A novel technique to join electron beam perforated metallic sheets to core structures in the design of HLFC suction panels
IAA 2024
(2024)
Bauknecht A., Siebert F., Khalil K.;
Fluidic Actuation for Gust Load Reduction on an Aircraft Wing
9th European Congress on Computational Methods in Applied Sciences and Engineering
(2024)
Helm S., Krimmelbein N., Grabe C., Krumbein A., Soldenhoff v. R., Lüdeke H., Thamm K.;
Modeling Approaches for Boundary-Layer Suction in Transition Transport Models
(2024)
Hüpel Y., Hoffmann S., Langer S.;
Influence of Different Turbulent Boundary Layer Criteria on Aircraft Cabin Noise
Deutsche Gesellschaft für Akustik
(2024)
Knuth D., Ring P. T., Langer C. S.;
Comparing Auralizations and Measurements of Vibrating Plates with Physical and Psychoacoustic Metrics
Deutsche Gesellschaft für Akustik e.V. (DEGA)
(2024)
Kube J., Soldenhoff v. R., Thamm K., Traub H., Hühne C.;
3D-gedruckte Absaugpaneele für xHLFC-Anwendungen: Design bis Windkanalversuch
DGLR
(2024)
Overbeck M., Heimbs S., Kube J., Hühne C.;
Energy absorption of 3D-printed cellular structures for impact-resistant aircraft wing leading edge
(2024)
Serrer J., Kukuk A., Helber S., Paschke A.;
Eine Entscheidungsunterstützung für die Einführung einer Wasserstoffbetankungsinfrastruktur auf Flughäfen
DoWoNO 2024 in Lutherstadt Wittenberg
(2024)
Soldenhoff v. R., Weigmann P., Lüdeke H., Scholz P., Thamm K.;
Hitzdrahtmessungen in sequentiell abgesaugten Grenzschichten
DGLR
(2024)
Soldenhoff v. R., Weigmann P., Lüdeke H., Scholz P., Thamm K.;
Verhalten kritischer N-Faktoren bei Laminarhaltung durch Absaugung
DGLR
(2024)